17 Kasım 2007 Cumartesi

GÜNÜN SÜPRİZ KUPONU

Bu gün çok dar bültenden herkes banko maç çıkartmaya çalışıyor. Benim sizlere tavsiyem böyle kısıtlı bültenlerde banko peşinde koşmayın bu gün banko denilen maçlardan bir kaçının kaybedeceğini düşünüyorum. O nedenle düşük oran yerine yüksek oranlı maçlara oynamınızı tavsiye ederim.
Buyrun size dört maç.

241 17:00 Chester - Milton Keynes Dons tahmin 1 oran 2,50

Bu takımlar güç olarak bir birine çok yakın ev sahibi seyirci avantajını kulanıp liderle arasında ki puan farkının açılmasına izin vermez.


265 20:00 Norvec - Turkiye tahmin 2 oran 2,00

Bu maçta Fatih Terim ve ekibine değil Şenez Erzik'e güveniyorum. Hiç kimse İsanbul dururken Norveç'e gitmek istemez. Bu maç bizim.


262 19:00 Iskocya - Italya tahmin 2 Oran 2,00

İtalya futbol kalitesi olarak hem lig seviyesinde hem ülke seviyesinde İskoçlardan çok üstün. Bu maçı iki takımda kazanmak istiyor. Güçlü olan kazanır.


256 19:00 Andorra - Estonya tahmin 1 oran 7,00

İki takımında iddası yok ve iki takımda birbirinden kötü. Ev sahibi neden ilk puanını almasın? Ben bir gerekçe göremiyorum.

Hiç yorum yok: